A Liverpool budapesti vendégjátékára minden jegy elfogyott, már bérlet formájában. Ez azt jelenti, hogy a három-, illetve két meccsre szóló bérleteket mind elkapkodták. Ez utóbbiakat csak Debrecenben lehetett kapni. Jegyeket tehát már ki sem adnak.
A DVSC utolsó hazai, s egyben vélhetően utolsó idei BL-találkozójára az üzérektől lehet ezek után jegyeket szerezni.

Vagy aki szerencsés, annak van olyan ismerőse, aki felvásárolt 10 jegyet, és tőle éppen még vehet.
Telt ház lesz tehát, de ez eddig is egyértelmű volt.
Sok sikert kívánok a fiúknak, és gratulálok azoknak akik bejutottak a stadionba:D

Minden jót és sok magyar gólt,

Ramsey

A bejegyzés trackback címe:

https://loudwarriors.blog.hu/api/trackback/id/tr641481117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lizzzzzzz 2009.11.12. 09:43:16

Én találtam egy oldalt ahol még lehet nyerni a meccsre jegyet. Szerintem egy próbát megér mindenkinek, csak egy egyszerű kérdőívet kell kitölteni.
holahatar.hu/

moulin 2009.11.12. 10:05:49

Megpróbálom, de nem találtam az oldalon, hogy mi a feltétele a részvételnek... pedig ezt azért nem ártana tudni. Egyébként hány jegyet sorsolnak ki?

jomsa 2009.11.12. 10:25:32

Most megnéztem ezt a tesztet, ki is töltöttem, nekem nagyon bejön...jók a kérdések és csak a végén láttam, hogy jegyek is nyerhetők a DVSC-Liverpool mérkőzésre!
Moulin: "két szerencsés nyertes 2-2 jegyhez juthat" oda van írva :)

lizzzzzzz 2009.11.12. 11:20:41

a részvételnek az a feltétele, ha kitöltöd a tesztet és utána megadod a valós e-mail címedet. Szóval nem annyira nehéz, a kérdések száma is csak 30.

moulin 2009.11.12. 13:22:45

Végigmentem. Az internettel kapcsolatos kérdésre vajon hányan nyilatkozzák azt, hogy 'teljes mértékben egyetértek' (Ha KO-ra iszom magam, híres lehetek az interneten)

Megnéztem az eddigi kimutatásokat és számomra meghökkentő, amit az egyik diagramról olvastam le. A 18-25 év közöttiek 7%-a majdnem minden nap fogyaszt alkoholt. Kérdés, hogy mennyit...

lizzzzzzz 2009.11.12. 13:41:45

Az a kérdés tényleg vicces :D

ez az adat tényleg elszomorító, de remélem azért maximum 1 pohár bor tartozik ebben a napi fogyasztásba. De amúgy ugyanez az adat a 35+ osok körében már 18%.Ami még rosszabb.
süti beállítások módosítása